onsdag 22 november 2017

Totalblockering

Ok, det är inte bara min läsning som är totalt uppfuckad, nu klarar jag inte att kolla på serier heller. Eller film. Jag orkar knappt plugga japanska och då är tamejfan botten nådd.

MEN, jag tror att jag identifierat grundproblemet. Så här är det: Råmanus till min tredje del(?!) i En väktares bekännelser-serien ligger hos förlaget och väntar på sin dom. Leva eller dö? Vinna eller försvinna? Alltså, jag har ju ändå slitit lite med även detta manus (litotesfestival här tydligen) och jag har INGEN ANING om huruvida förlaget kommer att vilja ta i det med plasthandskar eller ej.

Därför har min hjärna kopplat ned. Bommat till butiken och satt upp en skylt: "Stängt tillsvidare"

Återkommer när jag återfått livsgnistan. Eller möjligen tappat den helt.

6 kommentarer:

  1. Men kära människa, vilken anspänning. Inte konstigt om din stackars hjärna behöver en paus. Kattvideor kanske? :)

    SvaraRadera
  2. Oj, låter verkligen tufft! Bara vila och typ krama sin unge då, och håller med Bara Hittepå; kattklipp :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungar och kattklipp! Da shit. Men nu ser det ut att ordna sig manusmässigt:)

      Radera
  3. Bra att du lyssnar på din kloka hjärna när den säger åt dig att det är dags att varva ner lite. Inte det lättaste alla gånger. Skickar några kramar åt ditt håll, och hoppas du kan njuta lite också av det fantastiska jobb du gjort i höst, oavsett vad förlaget sen säger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och nu har det i alla fall ordnat sig med förlaget, ser det ut som:)

      Radera