lördag 7 januari 2017

I DN

DN tipsar om min bok!

Detta är så stort för mig att det tål lite redundans (finns ett inlägg även i min blogg helt tillägnad En väktares bekännelser och jag har också lagt upp detta foto både på Facebook och Instagram). Lotta Olsson är DN:s barn- och ungdomslitteratursskribent och det är hon som här tipsar om min bok.

Det är två ord som liksom dansar ut framför mina ögon i en liten gemensam jitterbug: "rolig" och "skicklig" - resten är ju egentligen bara ett referat (där dessutom Tildas mormor felaktigt refereras till som "farmor").

Jodå, nu är man tveklöst författare. Yay!!!

9 kommentarer:

  1. Grattis, så roligt!!! :) :) Och välförtjänt kan jag säga, som lyckades få tag på din bok i julas och läste ut den på två dagar. Jag har ju tyvärr inte riktigt samma genomslag som Lotta Olsson, men jag rekommenderade den i alla fall till en bibliotekarie i min närhet.

    SvaraRadera
  2. Nämen gud?! Har du läst den? Jag blir gladare än du tror:) Det smäller extra högt med positivt gensvar från en skrivande kollega. Tack!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev ju inte direkt missnöjd med att bli kallad "en skrivande kollega" av en Riktig Författare heller. ;)

      Radera
    2. Hehe:) Det råder inget tvivel, när man läser din blogg, om att även du kommer att bli utgiven.

      Radera
    3. Oj oj oj, dagens ego boost. Tror jag får skriva ut och tejpa upp på kylskåpet. :) Trevlig kväll!

      Radera
  3. Härligt, det börjar rulla. Grattis!

    SvaraRadera